Filtr

  • Typ
  • Cena
  • Výrobce
  • Hmotnost
  • Příchuť
0 Kč 1 160 Kč

Weider - Creatine HCl 150 kps

CREATINE HCL - doplněk stravy, vhodný při zvýšené fyzické zátěži nebo při sportovních aktivitách. Obsahuje 3 g kreatin h ...
Skladem
1 155 Kč

Weider - Pure creatine 600g

Skladem
716 Kč

Weider - Maximum krea genic 554g

Skladem
867 Kč
Kreatin - Weider

Kreatin zvyšuje nárůst svalové hmoty, regeneraci a sílu díky zvýšení množství buněčné energie. Je lipotropní látkou - podporuje přenos energie vznikající z tuků, díky tomu kreatin viditelně podporuje novotvorbu svalových vláken a přitom současně spaluje přebytečný tuk - nově vytvořená tkáň se tvoří bez tuku. Kreatin je tudíž ideální doplněk stravy pro nabírání svalů a zvýšení celé fyzické schopnosti. Nárůst svalové hmoty je způsoben tak, že se spolu s kreatinem voda dostává do svalu - díky tomu působí svaly mohutněji a plněji. Kreatin také minimalizuje odbourávání (požírání) buněčných proteinů.  

Užívání a dávkování kreatinu

Keatin se doporučuje přimíchávat do např. iontového nápoje, džusu nebo jakéhokoliv nápoje obsahujícího jednoduché cukry, díky tomu se vštřebávání kreatinu zvyšuje.

Samotné dávkování se odvíjí od intenzity vašich tréninku. Pro rekreačního sportovce bude dostačující 3 - 5g denně. 

Profesionální sportovci mají dávkování mnohem vyšší, zpravidla kolem 10 - 20g. Je to způsobeno vyšší potřebou "plnění" svalů. Pro sportovního jedince vážícího 100kg je doporučená maximální dávka 15g. 

Kreatin po tréninku nebo před tréninkem? 

Správné načasování může rovněž zvýšit efekt a přínos pro naše tělo. Kreatin se doporučuje užívat 30 minut před tréninkem v rozmězí 2 - 5g a tu samou dávku si dát ihned po tréninku. V netréninkový den stačí užívat 5g.